Monday, August 8, 2011


Rinduuuuu gilaaaaaaa :( Patutlah aku ni macam "tomboy" sikit kan dulu2 -,- mana taknya, kelas aku kebanyakannya semua laki! HAHAHHA beginning of the year, kelas aku lah paling ramai taw! Perempuan pon ramai. But dorg semua tuu singgah kejap je sekolah kitaorg -,- sbb skolah p9(2) tu penuh! bahaha lepas tu dorg blah, gila sedih kot. Sebab ada laki hot pulak dalam kelas aku :( lololol! Dia sombong pulak tu -,- sesuka hati je tuduh aku suka dekat dia. Sorry laaah eh -,- sikit tu ada lah. HAHAH lepas dorg blah, beberapa minggu kemudian, dorg ubah semua pelajar2 ke kelas yang sepatutnya dorg masuk! lol mana taknya, aku yang pass upsr kene masuk kelas yang paling last -,- and yang tak pass upsr masuk kelas pandai daripada aku! bengang kot time tuu, bengang2 pon kenangan aku dalam kelas tu memang best lerr. hahaha