Tuesday, August 9, 2011

pfft

Kau belagak kan dengan aku -,- Kau fikir kau siapa, baru duduk dekat negara orang, dah belagak macam duduk sana dari baby -,- dan dan lah kau tak reti cakap bahasa melayu lah, itu lah. wehh, kau baru je duduk sana nak dekat 3 tahun. and negara yang kau duduk tuuu kan, MASIH LAGI DEKAT ASIA LAH SIAL. poyo lah kau, lupa negara kau sendiri kan. konon2nya tak reti cakap bahasa melayu, padahal bm kau okay je -,- aku yang duduk lama dekat europe ni, which is memang jauh gila2 babi ah dengan malaysia ponnnnn reti cakap bahasa melayu lagi taw! and takdenya nak menunjuk2 dekat orang -,- ini kau? boleh pulak tanya aku " EH DEKAT MALAYSIA ADA PROM TAK?". lepas tu cakap dekat sini ada. macam aku kesah lak dekat negara yang kau duduk tu ada prom ke tak -,- puiii lah. lepas tu nak speaking2 lak dengan aku, bila aku speaking dengan kau, kau cakap "FERRRRHH SPEAKING". eeee sakit hati aku, lepas tu aku tnya ah, tak boleh ke aku speaking? terus diam. lepas tu tibe2 cakap pasal raya, dah lama tak raya dekat malaysia lah, nak dekat 3 tahun tak raya dekat sana lah itu lah. bila aku cakap aku DAH 4 TAHUN TAK RAYA DEKAT MALAYSIA, baru kau tanya yang aku duduk dekat mana kan? haaaaaaaa terkejut kau bila aku cakap aku duduk dekat europe! aku bukannya nak menunjuk2 macam kau lah -,- lepas aku cakap aku duduk dekat europe, kau boleh pulak tanya " ohh speaking jugak lah ni?", dah sah sah lah aku speaking jugak bangang. takan aku nak cakap bm dengan dorg semua ni -,- hish dan dan kau start speaking dengan aku la, itu lah. eeeee aku tak batak pon lah nak speaking2 ni. I want to spend my summer dengan bahasa melayu. sebab grade 11, aku amik bm. malas nak amik bahasa german. Sebab apa? Sebab 3 tahun aku main2 amik bahasa german! HAHAHAH main2 pon, boleh cakap bhayy -,- dah lah, aku masih tak puas hati dengan budak tu.