Monday, August 15, 2011

tak sangka awak pon jiwang kan? hikhikhik siap bagi lagu jiwang dekat aku taaaaaaw sebelum dia logout :p hahah terharu nyeeeww :3 taaaapi kaaaaan bila aku bagi




HAHAHAH kau tengok, betapa gediknya aku bila layan dia :p lol kalau dekat skype kan, aku tak suka doh! sebab apa? sebab aku kalau skype dngan orang, mesti aku layan fb jugak :p sooo bila aku dah layan fb, mesti aku tergelak2 semua kan, lepas tu mesti dia tanya aku kenapa :p hahah aku malu lah nak cerita dekat dia -,- sebab nanti dia pikir apa lak kan kalau aku asyik chat dengan laki jeeeeeeeeeee. HAHAH tapi kalau aku chat dengan mmbe dia, aku cerita ah semua :p lol kekadang bila aku pergi fb, then aku tgk skype aku balik kan. mesti aku nampak dia sengih2. aku dah pelik dah, apahal dengan mamat nii, SS ke apa. HAHAHA whatever lah --'  nampak nak dia macam apa je bila aku kasi heart? AHAHHA tapi dia baik :( hmm baik ke? kekadang jelah --' jahat tu selalu, heeeeeee