Sunday, August 14, 2011

kekadang kan..........

mkcdfxd:

SIBLINGSSSS. <3
I hate my siblings -,- sebab apa? JAP AKU NAK LIST!
  1. Mereka selalu buli aku
  2. Selalu tak kasi aku buat apa yang aku nak
  3. Selalu buat aku marah
  4. Selalu sakitkan hati aku
  5. Selalu cakap dekat mak aku suruh dia ttp wifi
  6. Selalu bagitahu dekat abah aku apa yang aku dah buat
  7. Selalu kentut dekat aku
  8. Selalu main2 dengan mulut aku (mcm letak tgn dorg and tarik ke atas -,- harap korg faham lah)
  9. Selalu tuduh aku
  10. Selalu suruh aku buat benda yang aku taknak
  11. Selalu nak suruh aku dengar cakap dia
  12. Selalu masuk bilik aku
  13. Selalu tak kasi PRIVACY dekat aku
  14. mentang2 aku ni "THE ONLY PRINCESS", selalu nak kongkong aku
  15. Selalu taknak bawak aku pergi mana2 :(
  16. Selalu nak IKUT aku pergi mana2
  17. Selalu sangat amik Cleo daripada aku
  18. Selalu tidur ATAS KATIL aku and aku KENE TIDUR BAWAH 
  19. Selalu sibuk hal aku
  20. Selalu kata aku gemuk
TETAPIIII YANG SEBENARNYA, MEREKA LAH YANG TERBAIK! TANPA MEREKA, AKU TAKAN ADA 20 SEBAB UNTUK BENCI MEREKA. AND KALAU TAKDE MEREKA, HIDUP AKU AKAN JADI SUNYI SEPI. OKAY SEBENARNYA AKU RINDU ABANG2 AKU :( adik aku tiap2 hari jumpa, dah muak dah aku tengok, hahaha dia lah teman sejati aku :p kalau adik aku pergi camping ke apa ke kan, mula2 mmg aku happy, lepas tu rumah aku ni gilaaaaaa sunyi! tak dengar suara dia pon, and kucing aku pon mesti bosan takde spe nak angkat dia pergi sana sini :p hihih takde kene mengena , lol